Naudojimo sąlygos
- Klientas atsako už registracijos metu pateiktus teisingus duomenis.
Kitaip negalėsime pristatyti prekių.
- Mes pasiliekame teisę koreguoti puslapio informaciją ir riboti bei
patraukti teisinėn atsakomybėn asmenis, vykdančius kenkėjišką veiklą.
- ELVY įsipareigoja neperduoti registracijos metu pateiktos
konfidencialios informacijos trečiosioms šalims ir asmens duomenų nenaudoti
niekam kitam,tik užsakymui įvykdyti ir prekėms pristatyti.
- Pirkdami prekę patvirtinate, kad susipažinote e. parduotuvės taisyklėmis.
- Svarbu.
Gaminius draudžiama skalbti skalbyklėje, jei yra rankų darbo papuošimų bei
natūralios odos detalių. Rankines bei neopreno dėklus skalbkite rankomis, prieš
tai nuėmę papuošalus. Prieš įsigydami prekę atidžiai išnagrinėkite ir
įsitikinkite, kad gaminys jums tinka.
- DIDMENINĖ PREKYBA. Susisiekite su mumis ir pasiūlysime Jums originalių verslo
dovanų sprendimų.
Prekių pristatymas
- siuntas pristato
„Omniva“, kuri sprendžia visus su ELVY prekių pristatymu
susijusius klausimus;
- didmeniniai užsakymai derinami
individualiai.
- Jeigu turite klausimų, rašykite: [email protected] arba skambinkite tel. +370
636 95952.
Prekių grąžinimas
- Kokybiškos prekės grąžinamos pagal LR Civilinio kodekso 363 straipsnį:
pinigai pirkėjui grąžinami per 14
(keturiolika) darbo dienų po to, kai pirkėjas grąžina kokybišką prekę į elvy.lt
ir užpildo raštišką prekių grąžinimo formą, nurodydamas priežastį.
- Įsigytas kokybiškas prekes galima grąžinti per 14 d. jei grąžinama prekė:
·
yra originalioje tvarkingoje pakuotėje;
·
nenaudota ir nesugadinta;
·
nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos
etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, maišeliai ir kt.);
·
yra visos komplektacijos;
·
pridėta visa gamintojo dokumentacija;
·
pateikiamas jos įsigijimo dokumentas,
garantinis talonas (jei buvo išduotas).
- Kokybiškos prekės negrąžinamos, jei:
·
prekės gamintos pagal individualų pirkėjo
užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos (logotipas ar kitas ženklinimas pagal
kliento pageidavimą), arba dėl savo prigimties po pateikimo pirkėjui
nebegali būti grąžintos dėl prekinių savybių praradimo (netekimo), yra greitai
gendančios arba baigiasi jų galiojimo laikas;
·
kitais atvejais, kai pirkimo–pardavimo
sutarties negalima atsisakyti pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.
- Grąžindamas kokybiškas prekes, pirkėjas privalo:
1. supakuoti prekes;
2.pristatyti jas į artimiausią ELVY
sandėlį;
3.pats apmokėti už grąžinamų prekių
pristatymą;
4.pateikti raštišką prašymą grąžinti
prekes, kuriame nurodyti detalią užsakymo informaciją (užsakymo numerį, datą,
prekę, kainą, pristatymo datą) ir sąskaitos numerį pinigams grąžinti.
· ELVY gali atsisakyti priimti prekę, jei yra prekės ar pakuotės išvaizdos
pakeitimų, kurie nebūtini norint apžiūrėti prekę, įskaitant pažeistas etiketes,
nuplėštas apsaugines plėveles ir permatomų pakuočių,
kurios netrukdytų apžiūrėti
prekę, pažeidimus;
· jei dėl pakuotės pažeidimų prekės nebus galima už tą pačią kainą,
nepažeidžiant kito šios prekės pirkėjo teisių įsigyti naują ir nenaudotą prekę,
tokios prekės gali būti grąžinamos tik bendru ELVY
ir pirkėjo sutarimu (pvz., pirkėjui
sutikus dėl prekės nuvertėjimo skirtumo kompensacijos);
· ji pirkimo metu buvo pritaikyta papildoma nuolaida užsakymui, o grąžinta
tik dalis vienu užsakymu įsigytų prekių, ELVY gali išskaičiuoti nuolaidos sumą
iš grąžinamos sumos.